نوشته شده توسط : حسینی

با دمنوش لاغری کرفس و چای سبز به سرعت لاغر شوید

 

همه افرادی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه حلی برای کاهش وزن هستند. هزینه های بالای کلاس های ورزشی  و نداشتن وقت کافی باعث می شود تا چاقی و اضافه وزن در این دسته از افراد بیشتر شود. دمنوش لاغری کرفس و چای سبز یکی از بهترین دمنوش هایی است که از ترکیب دو ماده معجزه آسا برای لاغری تهیه شده است و پس از مدت کوتاهی مصرف این دمنوش، شما شاهد تغییرات چشمگیری در وزن خود خواهید بود.
تاثیر کرفس و چای سبز در لاغری

کرفس یکی از گیاهانی است که در لاغری و کاهش وزن شهره خاص و عام است. کرفس دارای انواع ویتامین های مورد نیاز برای بدن است و سرشار از فیبر می باشد. کرفس گیاهی است که دارای کالری منفی است. یعنی بدن برای سوزاندن انرژی کرفس در بدن نیاز به انرژی دارد و همین امر سبب کاهش وزن و لاغری می شود. همچنین به دلیل اینکه کرفس دارای فیبر بسیار بالایی است، این ماده کمک می کند تا فرد احساس سیری داشته باشد و کمتر غذا بخورد. کرفس با افزایش سوخت وساز بدن و کاهش اشتها، تمایل فرد را به خوردن غذاهای چرب و شیرینی جات از بین می برد. نوشیدن یک لیوان آب کرفس در روز می تواند به کاهش وزن کمک بسیاری نماید. کرفس در درمان بسیاری از بیماری ها نیز موثر است و شما با خوردن آن می توانید بدنی سالم داشته باشید.

چای سبز نیز مانند کرفس یکی از دمنوش هایی است که همه آن را با نام لاغری و کاهش وزن می شناسند. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و پلی فنول های موجود در چای سبز باعث افزایش حرارت در درون بدن می شوند و هیمن امر به افزایش سوخت وساز بدن کمک می نماید. این امر حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. از سوی دیگر چای سبز از جذب بیش از اندازه چربی ها در بدن جلوگیری می کند و با بهبود سیستم گوارش بدن، چربی ها سریع تر دفع خواهند شد و جذب بدن نمی شوند. بنابراین چای سبز نیز در کاهش وزن تاثیرات بسیار مثبت و چشمگیری دارد.

چای سبز کرفس تیما
دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

همانگونه که گفته شد چای سبز و کرفس در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر هستند و اگر این دو با هم ترکیب شوند می توانند تاثیرات دو چندانی بر کاهش وزن داشته باشند. بسیاری از افراد از چای کرفس برای لاغری  استفاده می کنند و ممکن است نتیجه خیلی مثبتی را از مصرف آن نگیرند. بنابراین این دسته از افراد بهتر است به جای استفاده از چای سبز لاغری  و چای لاغری کرفس به تنهایی، از ترکیب چای سبز کرفس در کنار هم استفاده نمایند تا از خواص هر دو در کنار هم بهره مند شوند. چای سبز و کرفس تیما که به نام چای سبز و کرفس ۵۰۴۰ نیز شناخته می شود یکی از بهترین دمنوش ها برای لاغری و کاهش وزن است که علاوه بر لاغری از افزایش فشار خون و کلسترول، افزایش استحکام استخوان ها و دندان، درمان افسردگی و استرس و ابتلا به سرطان جلوگیری نموده و بدنی سالم را برای شما به ارمغان می آورد. با تهیه دمنوش لاغری کرفس و چای سبز، علاوه بر افزایش سوخت وساز بدن، شما در طول روز نیز احساس سیری می کنید و انرژی بیشتری را مصرف می نمایید که به کاهش وزن شما می انجامد. به جرات می توان گفت که هیچ یک از دمنوش های لاغری موجود در بازار به اندازه دمنوش لاغری کرفس و چای سبز تیما برای لاغری موثر نمی باشند.

 

دمنوش بلوبری برای بارداری,خواص انواع قهوه گانودرما,خواص قهوه گانودرما بیز, خرید پستی , سیر سیاه برای لاغری , تاتو ساق دست دخترانه, فواید چای بلوبری نیوشا, دمنوش بلوبری برای بارداری, نحوه مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری, دمنوش بلوبری برای زن باردار, خواص قهوه هات چاکلت با قارچ گانودرما, خواص چای سبز مخلوط تیمن بیز, طریقه مصرف دمنوش مصفی خون, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب, درباره ی خواص سبوس برنج, ژل افزایش قد سیلیکونی اصل, قیمت ژل افزایش قد ۵ سانتی , ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها , ژل افزایش قد ۱۴ لایه, ژل افزایش قد ۱۰ سانتی, ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال betall , کفی ژله ای کفش, لژ مخفی کفش مردانه, پد افزایش قد بتال, طرح تاتو روی ساق دست مردانه, خرید ساق دست طرح تاتو پسرانه, طرح تاتو دخترانه روی ساق دست, کتاب و دی وی دی , فروش کتاب آموزش خیاطی, بهترین کتاب آموزش خیاطی, آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی, cd اموزش خیاطی خانم عمرانی , dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی, خیاطی خانم عمرانی شبکه یک, آموزش خیاطی استاد راوندی , آموزش خیاطی علیرضا قاسمی راوندی, متد گرلاوین در خیاطی , آموزش خیاطی متد گرلاوین , متد گرلاوین در خیاطی ,آموزش خیاطی متد گرلاوین ,متد گرلاوین, ساعت بن تن چهار کاره, خرید ساعت بن ۱۰ چهار کاره بزرگ سخنگو

 

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسینی

درمان افسردگی با چای سبز کیسه ای تیما

 

اگر به دنبال دمنوشی بسیار دلچسب هستید چای سبز کیسه ای تیما گزینه ی مناسبی خواهد بود زیرا امروزه  چای سبز کیسه ای تیما با دربرگرفتن گیاه کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو توانسته به صورت  تی بگ های شرکت تیما طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. دمنوش چای سبز جزء بهترین دمنوش های لاغری بوده که فروشگاه دمنوش لاغری برشمرده است.
چای سبز کیسه ای تیما

شرکت تولیدی دمنوش تیما با همکاری این سایت از طریق نمایندگی مجاز خود فروشگاه دمنوش لاغری فروش چای سبز  کیسه ای تیما را در سراسر کشور  و اکثر نقاط جهان مهیا ساخته است. شرکت تیما برای بهتر شدن طعم و مزه ی چای سبز، دلچسب شدن این دمنوش لاغری و همچنین ارتقاء دادن کیفیت محتویات کیسه های تی بگ چای سبز اقدام به افزودن گیاهی کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو به چای سبز نموده است که این ترکیبات همگی سبب بالا رفتن کیفیت این محصول تولیدی شرکت  تیما شده اند.

چای سبز کیسه ای تیما

بهترین دمنوش برای لاغر شدن

در عصر حاضر افراد بسیار زیادی هستند که به دلایلی مانند بی تحرکی، عادات بد غذا خوردن، استفاده از فست فودها و … دچار اضافه وزن هایی مفرد شده اند که همیشه ورزش های سنگین، خرید وسایل ورزشی گران قیمت، شکم بندهای لاغری متنوع و … را مورد کاربرد خود قرار می دهند اما شرکت تیما برای اینگونه افراد راحت ترین و ارزان ترین روش را پیش رو قرار داده و استفاده از دمنوش چای سبز کیسه ای تیما را پیشنهاد می دهد. زیرا این محصول به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که داشته عملکردی شبیه به چای سفید، چای ترش و قهوه سبز خواهد داشت و در سوختن چربی ها و جلوگیری از ساخت چربی های مجدد در بدن تاثیر به سزایی را از خود نشان می دهد. تنها کافی است تا افرادی که از اضافه وزن خود رنج می برند به دستوالعمل درج شده بر روی پاکت چای سبز تیما مراجعه کرده و قبل از وعده های غذایی خود در طول روز لیوانی از چای سبز تیما را مصرف نمایند. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوبی از استفاده ی دمنوش های لاغری تیما خصوصا چای سبز تیما بهتر است روزانه ۳ الی ۵ لیوان دمنوش میل شود. بهترین ویژگی که استفاده از چای سبز تیما برای لاغر شدن در بر گرفته  این است که زعفران موجود در چای ضعف عمومی بدن را از بین برده و زیره ی درون چای سبز کیسه ای تیما نفخ شکم را رفع می نماید.

 

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()